20.10.2009

I´m back!!!


Etter lang, lang tid uten blogging, skal jeg endelig ta meg sammen og sette i gang igjen!
Nå har jeg jo hele 8 følgere, så må jo gi litt tilbake! Hehe...

Så, hva er nytt?
Jeg ble ferdig som lærling i sommer, og står nå sånn halvveis på egne ben, og trives med det!

I mai hadde jeg et oppdrag for Kreftforeningen i forbindelse med Rosa Sløyfe-aksjonen.
Designer Nora Farah, som jeg har fotografert for før, har designet topper til inntekt for Rosa Sløyfe-aksjonen, og samlet sammen en gjeng med flotte damer til fotografering!

Var veldig spennende for meg, for dette var jo mitt første "store" oppdrag!

Under kan dere se bilder fra selve shooten, og det ferdige resultatet!








Foto: Magne Risnes (www.magnerisnes.com)

Dette bildet prydet coveret av KK i uke 40, på deres årlige Rosa Sløyfe-utgave.



1 kommentar:

Kristin Aafløy Opdan sa...

Velkommen tilbake på bloggen. Godt at du er i gang igjen, for jeg er veøldig nysgjerrig på deg og ditt. Lykke til der ute i den store, skumle verden.

Smil fra bildedama/Kristin